ZASADY KORZYSTANIA Z DOŻYWIANIA W SZKOLE PODSTAWOWEJ W MOJUSZU
Od 2 stycznia 2023 r. wykonawcą usługi dożywiania w naszej szkole jest Wielobranżowa Spółdzielnia Socjalna „Słoneczne Wzgórze”.
Przerwa obiadowa trwa od godz. 11:30 do godz. 11:45.
Dostępne posiłki:
- Zupa
- II danie
Ceny posiłków za 1 dzień:
Dla dzieci z punktu przedszkolnego i oddziału przedszkolnego:
- Zupa – 3,40 zł
- II danie – 4,90 zł
Dla uczniów z klas 1-8:
- Zupa – 4,00 zł
- II danie – 5,90 zł
Zasady opłacania posiłków:
Ostateczna kwota wpłaty musi zostać obliczona przez rodzica poprzez zsumowanie cen wybranych posiłków i pomnożenie przez liczbę dni w miesiącu (uwzględniając dni wolne od zajęć edukacyjnych). W przypadku rodzeństwa, każdy przelew należy wykonać osobno dla każdego dziecka.
Wpłaty należy dokonać na poniższy rachunek bankowy:
- Odbiorca: Szkoła Podstawowa Mojusz
- Numer rachunku: 18 8324 0001 0000 0361 2000 0610
- Tytuł przelewu: Imię i nazwisko ucznia, klasa, rodzaj posiłku (np. Jan Kowalski, 8a, zupa, II danie)
Termin opłaty: Płatność za dożywianie należy dokonać najpóźniej do 26 dnia miesiąca poprzedniego. W przypadku opóźnionej wpłaty, dożywianie dziecka rozpocznie się z opóźnieniem wynoszącym 2 dni robocze.
System e-Stołówka
Od 2 stycznia 2023 r. został uruchomiony system e-stołówka dostępny pod adresem: e-stołówka SP Mojusz ( https://spmojusz.loca.pl/).
Za pomocą systemu rodzic może:
- Odwołać posiłki
- Monitorować stan konta
Zgłoszenie nieobecności dziecka należy dokonać samodzielnie w systemie e-stołówka do godziny 10:00 dnia poprzedniego. Zgłoszona nieobecność będzie pomniejszała kwotę do wpłaty w kolejnym miesiącu.
Jadłospis obowiązujący w danym miesiącu można sprawdzić na stronie dostawcy: https://www.smacznesierakowice.pl/jadlospis.html
Serdecznie zapraszamy do korzystania z dostępnej oferty dożywiania!
RZĄDOWY PROGRAM
POSIŁEK W SZKOLE I W DOMU