Wpisz szukane słowo

post

Jesteśmy w Warszawie!

W czwartek o godz.11.00 rozpoczęliśmy zwiedzanie naszej stolicy-na początek Łazienki- pomnik Fryderyka Chopina, Pałac na Wyspie, Pomarańczarnia i spacer alejkami.Po obiedzie był czas na doświadczenia w Centrum Nauki Kopernik.Następnie na stadionie narodowym na nowo przeżyliśmy emocje związane z wczorajszym meczem.Na zakończenie dnia metrem udaliśmy się do Pałacu Kultury i Nauki, żeby z trzydziestego piętra podziwiać panoramę Warszawy.Piątek rozpoczęliśmy pysznym śniadaniem w hotelu Atos, w ktorym spędziliśmy noc.Piątkowe zwiedzanie rozpoczęliśmy spacerem po Trakcie Królewskim.Poznaliśmy historię pomnija Mikołaja Kopernika, w kościele Trzech Krzyży zobaczyliśmy miejsce, gdzie znajduje się serce Fryderyka Chopina. Zobaczyliśmy zmianę warty przy Grobie Nieznanego Żołnierza i poznaliśmy historię tego miejsca. Po drodze na Zamek Królewski zobaczyliśmy Pałac Prezydencki, zapoznaliśmy się z historią Kolumny Zygmunta, a na murach Archikatedry św.Jana wypatrzyliśmy cegły ze średniowiecza.Każdy dotknął dzwonu, który spełnia marzenia.Na Rynku spotkaliśmy Syrenkę, potem Małego Powstańca, zwiedzaliśmy też Zamek Królewski. Po obiedzie udaliśmy się na Powązki, a potem rozpoczęliśmy podróż powrotną do Mojusza.

W Centrum Nauki Kopernik- wycieczka po Neapolu
Ładowanie telefonu siłą mięśni nóg